NorgesEnergi blir til Fortum
Du beholder samme avtale og pris, og trenger ikke foreta deg noe.
13. mai forener vi krefter. Alle NorgesEnergi-kunder vil automatisk bli kunde hos Fortum denne datoen. Har du spørsmål om fusjonen? Les mer her.
Jeg trenger hjelp med:
Velg et tema for å finne mer informasjon
Faktura og betaling
Gjør det selv på Min side ⚡
eFaktura og AvtaleGiro
Vi anbefaler alle kunder å aktivere eFaktura og AvtaleGiro for å unngå fakturagebyr. Slik oppretter du AvtaleGiro og eFaktura.
Se min nyeste faktura
Gå til Min side eller appen. Fakturaene er sortert slik at den nyeste dukker opp øverst. Gå til mine fakturaer her.
Se faktura og betalingsstatus
Gå til Min side eller appen for å finne dine fakturaer. Fakturaen vil være markert med betalt eller ubetalt. Gå til mine fakturaer her.
Ofte stilte spørsmål:
- Når får jeg første faktura fra NorgesEnergi og hva inneholder denne?
- Hvordan oppretter jeg AvtaleGiro og eFaktura?
Se flere spørsmål om faktura og betaling her.
Min strømavtale
Gjør det selv på Min side ⚡
Finn avtaledetaljer
På Min side kan du se din strømavtale, tilleggstjenester, pris, målernummer og mer. Gå til avtalesiden for å se mer.
Plusskunde
Produserer du egen strøm? Null problem, alle være strømavtaler er tilgjengelig for plusskunder. Prosessen går automatisk, og du trenger ikke foreta deg noe ekstra. Du finner informasjon om kjøp og salg av strøm på din faktura. Se alle strømavtaler her.
Oppdater fakturaadresse og kontaktinformasjon
Ønsker du å endre din fakturaadresse kan det gjøres på Min side. Du kan også oppdatere din kontaktinformasjon og samtykker til kommunikasjon.
Ofte stilte spørsmål:
Se flere spørsmål om hvordan du kan administrere din strømavtale her.
Flytting og bestilling av strømavtale
Gjør det selv på Min side ⚡
Meld flytting av strømavtale
Er du kunde hos NorgesEnergi og skal flytte til ny bolig? Meld flytting her.
Ofte stilte spørsmål:
Se flere spørsmål om flytting her.
Annet
Andre temaer kunder lurer på ⚡
Logg inn på Min side og Appen
Har du problemer med å logge inn? Les mer her.
Strømkonto
Har du tilleggstjenesten Strømkonto? Les ofte stilte spørsmål om Strømkonto her.
Dødsbo
Har du spørsmål om hva som må gjøres med strømmen når noen dør? Les mer om hva som skjer med strømmen når noen dør her.
Nettleie og netteier
Har du spørsmål om nettleie? Du finner din netteier under leveringsdetaljer på Min side. Ved spørsmål om nettleie er du nødt til å kontakte din netteier.
Trenger du fortsatt hjelp? Ta kontakt så hjelper vi deg gjerne.
Kundeservice
Vårt kundesenter er åpent på hverdager 8:00-16:00. Våre medarbeidere sitter klare og hjelper deg med alle dine spørsmål om strøm.
Husk at som kunde i NorgesEnergi har du alltid tilgang til våre kundetjenester ved å logge inn på Min side eller app.