Kundeservice

Åpningstider for kundesenteret er hverdager 8:00-16:00. Kontakt oss på telefon eller e-post.

Husk at du kan administrere ditt kundeforhold via Min side eller i appen

Jeg trenger hjelp med: 

Velg et tema for å finne mer informasjon

Faktura og betaling

Les mer

Min strømavtale

Les mer

Bestilling og flytting

Les mer

Andre henvendelser

Les mer

           Faktura og betaling 

Gjør det selv på Min side

eFaktura og AvtaleGiro
Vi anbefaler alle kunder å aktivere eFaktura og AvtaleGiro for å unngå fakturagebyr. Slik oppretter du AvtaleGiro og eFaktura.

Se min nyeste faktura
Gå til Min side eller appen. Fakturaene er sortert slik at den nyeste dukker opp øverst. Gå til mine fakturaer her.

Se faktura og betalingsstatus
Gå til Min side eller appen for å finne dine fakturaer. Fakturaen vil være markert med betalt eller ubetalt. Gå til mine fakturaer her.

Ofte stilte spørsmål:

Se flere spørsmål om faktura og betaling her.

38 10 00 80  Kontaktskjema

           Min strømavtale

Gjør det selv på Min side

Finn avtaledetaljer
På Min side kan du se din strømavtale, tilleggstjenester, pris, målernummer og mer. Gå til avtalesiden for å se mer.

Plusskunde
Produserer du egen strøm? Null problem, alle være strømavtaler er tilgjengelig for plusskunder. Prosessen går automatisk, og du trenger ikke foreta deg noe ekstra. Du finner informasjon om kjøp og salg av strøm på din faktura. Se alle strømavtaler her.

Oppdater fakturaadresse og kontaktinformasjon
Ønsker du å endre din fakturaadresse kan det gjøres på Min side. Du kan også oppdatere din kontaktinformasjon og samtykker til kommunikasjon.  

Ofte stilte spørsmål:

Se flere spørsmål om hvordan du kan administrere din strømavtale her.

38 10 00 80  Kontaktskjema

       Flytting og bestilling av strømavtale

Gjør det selv på Min side

Meld flytting av strømavtale
Er du kunde hos NorgesEnergi og skal flytte til ny bolig? Da kan du melde inn- og utflytting på Min side. Meld flytting her. 

Bestill strøm til en annen adresse (Hytte, hybel eller lignende)
Er du kunde hos NorgesEnergi kan du bestille strøm til en annen adresse på Min side. Du kan også benytte deg av vårt bestillingsskjema her.

Er du ikke kunde og ønsker å bestille strømavtale?
Så hyggelig at du ønsker å bli kunde! Du kan enkelt bestille strøm på vår nettside. Følg denne lenken for å bestille en strømavtale

Ofte stilte spørsmål:

Se flere spørsmål om flytting her.

38 10 00 80  Kontaktskjema

         Annet

Andre temaer kunder lurer på ⚡

Logg inn på Min side og Appen
Har du problemer med å logge inn? Les mer her.  

Strømkonto
Har du tilleggstjenesten Strømkonto? Les ofte stilte spørsmål om Strømkonto her.  

Dødsbo
Har du spørsmål om hva som må gjøres med strømmen når noen dør? Les mer om hva som skjer med strømmen når noen dør her.

Nettleie og netteier
Har du spørsmål om nettleie? Du finner din netteier under leveringsdetaljer på Min side. Ved spørsmål om nettleie er du nødt til å kontakte din netteier. 

Trenger du fortsatt hjelp? Ta kontakt så hjelper vi deg gjerne.

38 10 00 80  Kontaktskjema

Kundeservice

Vårt kundesenter er åpent på hverdager 8:00-16:00. Våre medarbeidere sitter klare og hjelper deg med alle dine spørsmål om strøm. 

Husk at som kunde i NorgesEnergi har du alltid tilgang til våre kundetjenester ved å logge inn på Min side eller app.