Verv en venn og spar penger

Verver du en venn til NorgesEnergi, gir vi både deg og den du verver 500 kroner i rabatt på strømregningen. Jo flere du verver, desto flere 500-lapper sparer du.

Her har du ikke fylt ut noe. Er du sikker på at det ble rett? Sjekk om fornavn eller etternavn mangler.
Her har du ikke fylt ut noe. Er du sikker på at det ble rett? Sjekk formatet på telefonnummeret.

Den du skal verve:

Verv en venn neonskilt NorgesEnergi

Dersom den du vervet har takket ja og strømavtalen deres har startet, vil ververabatten ligge klar for dere begge på neste faktura. Dersom fakturaen for inneværende måned allerede er i produksjon vil ververabatten din komme på neste faktura. Hvis du har vervet flere på samme tid vil du få 1 stk ververabatt (500 kr) per faktura, altså har du spart opp 1500 kr i ververabatt i samme måned vil du få dette trukket fra på de neste 3 fakturaene.

Det kan være én av følgende årsaker til at du ikke har mottatt ververabatten din når du har forsøkt å verve noen:

1. Den du vervet byttet strømleverandør igjen før det var gått én måned.

2. Den du forsøkte å verve har ikke akseptert invitasjonen din.

3. Den du vervet har ikke fått oppstart på strømavtalen sin (se Hvorfor er jeg ikke blitt kunde?).

4. Den du vervet har en en aktiv strømavtale, men dette skjedde etter at fakturaen din ble produsert. Du vil da få rabatten på din neste faktura.

Det kan være flere årsaker til dette:

1. Vi mangler informasjon for å starte strømleveransen, som for eksempel målernummer.

2. Vi finner deg ikke registrert på adressen du oppga. Kanskje du nylig har flyttet inn? Da kan du sende oss målernummer, målerstand og overtakelsesdatoen, og vi ordner resten.

3. Vi finner deg ikke registrert på adressen du oppga. Kan det være registrert på samboer eller ektefelle? Ta kontakt med oss, så hjelper vi deg.

4. Du bor i et borettslag med en felles strømavtale for alle beboerne, og du kan derfor ikke bestille strøm selv.

Fant du ikke svar på det du lurte på?

Logg inn på Min side    Kontakt oss