NorgesEnergi blir til Fortum. 13. mai forener vi krefter med Fortum. Les mer om fusjonen her eller bestill strømavtale hos Fortum.

Bonustimen avvikles

Fordelsprogrammet, Bonustimen, har vært et prøveprosjekt som vi startet opp med i slutten av 2020. Siden den gang har strømmarkedet endret seg drastisk, og vi er nødt til å følge etter. 

Fremover vil vårt hovedfokus være å tilby deg tjenester, produkter og løsninger som skal gjøre det enklere å få kontroll over strømforbruket ditt. 

Ofte stilte spørsmål: 

Hva skjer med Bonustimene mine?

Du vil fortsette å spare opp bonustimer ut året (2023). Det betyr at dersom du har har vært kunde og aktivert bonustimen siden 1. januar 2023, har du mulighet til å samle opp hele 365 bonustimer. Dette utgjør 365 timer med gratis strøm. 

Når slutter jeg å spare opp bonustimer?

Du vil fortsette å spare bonustimer ut året (2023). Du vil dermed slutte oppsparingen ved utgangen av året. 

Når får jeg utbetalt for bonustimene jeg har spart opp i 2023?

Fradraget regnes ut basert på ditt totale strømforbruk og din gjennomsnittlige strømpris i juli 2024, og trekkes fra strømregningen din i august. Slik som det alltid har blitt gjort. 

Dette forutsetter at du fortsatt er kunde i NorgesEnergi til og med juli 2024. Du er også nødt til å ha et uavbrutt kundeforhold. Dersom du sier opp din strømavtale mister du dine oppsparte bonustimer. 

Ønsker du å se vilkårene for fordelsprogrammet? Les vilkår her.

Har du aktivert bonustimen?

Husk at du kan se Bonustime-saldo på Min side. Klikk her for å se din saldo 

Kundeservice

Vårt kundesenter er åpent på hverdager 8:00-16:00. Våre medarbeidere sitter klare og hjelper deg med alle dine spørsmål om strøm. 

Husk at som kunde i NorgesEnergi har du alltid tilgang til våre kundetjenester ved å logge inn på Min side eller app. 

Kontakt oss

Kontaktskjema

Telefon: 38100080

Epost: kundeservice@norgesenergi.no